Twitter

On-line samenwerking om te komen tot een nieuwe Gids Startkapitaal. Documenten worden gewijzigd in Google Docs (volg edit link).

bijwerken op vakantie

Hallo mede auteurs,

Ik ben welliswaar op vacantie, maar probeer toch 3 a 4 uur per dag aan de gids te werken. Ik zit nu in het internet cafe in Montana (Zwitserland) te hannisen met een verkeerd toetsenbord voor 10 euro per uur. Nevermind.

Technopartner heeft haar tekst voor hoofdstuk 6 aangeleverd. Na editing staat de tekst nu on-line in hoofdstuk 6. Als iemand commentaar heeft, graag geven bij de commentaar optie op het blog. Als iemand aanvullingen heeft of een goed artikel dat bij het hoofdstuk past, graag mailen aan "nils apestaartje nebib punt nl"

Inmiddels heb ik ook de inleiding en hoofdstukken 1, 4, 5 en 8 opgeschoond en ge-update. Die zijn nu klaar voor aanvullingen.

Ge-autoriseerde auteurs, graag html opschonen voor de tekst in het document geplakt wordt (eerst kopiƫren uit Word naar Notepad en dan pas kopiƫren in het document)

1 opmerking:

Nils de Witte zei

Hallo allemaal,
Inmiddels heb ik (na anderhalve week gedonder) eindelijk UMTS. Ik ben nu beter berijkbaar. Zeker eens in de twee dagen zal ik op het blog en via email beschikbaar zijn. Hbben jullie vragen, mail me op nils@nebib.nl

Hartelijke groeten,
Nils